Dünya Kupası 2026
A+ A-
Yorum
10

Bayburt'ta eğitim gündemi masaya yatırıldı: Müdürler kurulu yıl sonu toplantısı yapıldı

Yayın Tarihi: 26.06.2026 - 09:23
Bayburt İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen 2025-2026 eğitim öğretim yılı Sene Sonu Müdürler Kurulu Toplantısı'nda, eğitim faaliyetleri değerlendirilirken yıl sonu işlemleri ve yeni eğitim öğretim yılına yönelik planlamalar ele alındı.
Kaynak:İHA

Eğitim-öğretim yılı kapsamlı şekilde değerlendirildi

Bayburt İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün düzenlediği 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Müdürler Kurulu Toplantısı, İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Faruk Kahraman başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıya kent genelindeki okul yöneticileri katıldı.

Toplantıda okullarda yürütülen eğitim faaliyetleri, akademik başarıyı artırmaya yönelik uygulamalar, sosyal ve kültürel etkinlikler ile öğrencilerin gelişimini destekleyen çalışmalar kapsamlı şekilde değerlendirildi.

Yeni eğitim yılı hazırlıkları görüşüldü

Toplantıda yıl sonu iş ve işlemleri, kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi ve 2026-2027 eğitim öğretim yılına yönelik planlamalar hakkında okul müdürleriyle görüş alışverişinde bulunuldu. Yeni dönemde hayata geçirilecek çalışmalarla ilgili değerlendirmeler yapıldı.

İl Müdürü Kahraman'dan teşekkür

İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Faruk Kahraman, 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca fedakârca görev yapan okul yöneticileri ve öğretmenlere emeklerinden dolayı teşekkür ederek, eğitimde başarıyı artırmaya yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.

Etiketler