SON DAKİKA



Haber > Karadeniz > Çaykur'un hedefi 50 bin ton

Çaykur'un hedefi 50 bin ton

01 Temmuz 2015 Çarşamba - 14:55




ÇAYKUR Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, 50 bin tonluk ihracat hedeflediklerini ve dünya markası olmaya çalıştıklarını söyledi.





 Sütlüoğlu, Genel Müdürlük brifing salonunda, sona eren birinci sürgün yaş çay kampanyası ve ikinci sürgün hedefleriyle ilgili fabrika müdürleriyle toplantı yaptı.

 Türk çayının dünya piyasalarında rekabet edebilmesi için ham maddenin kalitesinin çok önemli olduğunu ifade eden Sütlüoğlu, birinci sürgünün tamamladığını ve ikinci sürgün alımlarının birkaç gün içinde başlayacağını belirtti. Sütlüoğlu, birinci sürgünde olduğu gibi ikinci sürgünde de kalitenin yakalanması için fabrika müdürlerinin duyarlı olmasını istedi.Çayı geleceğe taşıyabilmek için ham maddede kaliteyi yükseltmeleri gerektiğinin altını çizen Sütlüoğlu, "Bu gerçeği üreticilerimize de anlatmalıyız. ÇAYKUR, Türkiye sınırları dışına çıkarak artık bir dünya markası olma yolunda ilerliyor fakat iç piyasada olduğu kadar kolay değil. Dünyada ciddi bir pazar oluşturmaya çalışıyoruz. Dış pazarda 50 bin tonluk ihracatı hedefliyoruz. Bir dünya markası olmaya çalışıyoruz. Bunun için yüzlerce yıl bu sektörde faaliyet gösteren dev firmalarla rekabet ediyoruz" diye konuştu.

Beğendim
0
Sevdim
0
Beğenmedim
0
Üzgün
0
İnanılmaz
0

VİDEO

SON DAKİKA

ÇOK OKUNANLAR

© 2020 www.karadenizgazete.com.tr | Karadeniz Gazetesi bir Güçlü Ticari Ve Sınai Ürünler Pazarlama Ticaret Ve Sanayi Anonim Şirketi ‘dir.

Giriş Yap