Trabzon futbolunun en önemli ismi, KCT 1461 Trabzon Futbol Kulübü’nün başkanı Celil Hekimoğlu sosyal medya hesabından çok konuşulacak bir paylaşım yaptı.
Trabzonspor’un kanayan yarası altyapıyla ilgili çarpıcı değerlendirmelerde bulunan Celil Hekimoğlu, yetenekli gençlerin A Takıma çıkamama nedenini, yönetimsel hataya bağladı.
İŞTE CELİL HEKİMOĞLU’NUN O DERS NİTELİĞİNDEKİ PAYLAŞIMI:
“Bugün biraz TS altyapısını analiz edelim diyorum. Çünkü elimizin altındaki bu büyük hazine ne durumda? TS Akademi büyük yatırım yapılan, çok geniş bir teknik kadro, dış eğitim desteği, psikologlar, fizyolar, masörler vs. vs. hiçbir eksiği olmayan bir branş.
Süper bir atletik performans departmanı ki yok yok! Başarı dersen kralı var.
Avrupa 2’ncisi…
Elediğimiz takımlar, Inter, Juventus ve Atalanta. Dünya devleri.
HERŞEY VAR! ÜSTTE ADAM YOK!
Maçları 40 bin seyirci önünde oynamış, yani taraftar desteği de müthiş.
Herkesin kıskandığı bu büyük başarının meyvelerini yiyeceğimiz sezonda ise A takımda oynadı diyebileceğimiz biraz Salih Malkoçoğlu var, o da 2 lig maçında ilk 11 ve toplam 275 dakika oynayabilmiş.
PLANLAMA YANLIŞ YAPILIYOR! YA DA YAPILAMIYOR!
Başarıysa başarının kralı. Peki sorun ne? Benim kanaatim bu büyük çıkışı planlayamamak.
İyi yönetememek. İsviçre’ye özel uçaklar kaldırıp şehri adeta İsviçre’ye taşımak.
BAŞARIDA HERKES KAMERALAR ÖNÜNDE!
Siyasetçisi, bürokratı, gazetecisi, soyunma odalarında poz vermeler,
18-19 yaşındaki çocuklara milyonluk primler, vs.
El birliğiyle bu jenerasyonu katlettik.
Şimdi bu çocuklar artık takım beğenmiyor, ancak haklılar.
Çünkü çocuklara öyle algılar yapıldı ki hepsi Real Madrid, Barcelona, Bayern Münih’in takibinde.
Bu süreci çok kötü yönettik.
Daha doğrusu yönetemedik.
SUÇLU TEK DEĞİL!
Bu süreçte başta yönetim kurulu olmak üzere, medyamız ve hepimizin suçu var.
Herkes altyapı üzerinden şovunu yaptı.
HALA BİR PLANLAMA YOK!
Şimdi yönetimin bu durumun üzerine bir tedbir planı var mı?
Henüz somut bir şey duymadım.
Avrupa’daki genç oyuncuları getirip, parlatıp kulübe iyi gelir kaynakları getirmeyi başaran bir yönetimimiz var aslında.
Peki niye altyapı öksüz?”