SON DAKİKA



Haber > Karadeniz > Doğu Karadeniz Turizmi İmaj ve Marka Peşinde

Doğu Karadeniz Turizmi İmaj ve Marka Peşinde

10 Nisan 2012 Salı - 17:06




Karadeniz Turizm Ağı Geliştirme Projesi Markalaşma ve İmaj Çalıştayı Giresun’da yapıldı.





Çalıştay’ın açılış konuşmasını yapan Giresun Belediye Başkan Yardımcısı Ömer Cinel, “Bu işbirliğini sürdürebilir kılmak için Amasya, Samsun, Ordu, Giresun, Trabzon, Rize, Gümüşhane ve Artvin illerinden gelen İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü, Belediyeler ve üniversite temsilcilerinin katılımı ile Karadeniz Turizm Ağı’na katılması öngörülen işletmelerin uyması gereken kuralları ve yeterlilikleri belirledik. Doğu Karadeniz Kalkınma Ajansı’nın desteklediği bu projemizle bugün ve yarın yapacağımız çalışmalarla ‘Marka’ ve ‘Markalaşma’ konusunu ele alacağız. Böylece yerel yönetimlerin rekabete değil, dayanışmaya dayalı ilk turizm ağını bölgemizde daha da güçlendirmiş olacağız” dedi. Türkiye Belediyeler Birliği Proje Uzmanı Cemal Baş ise yaptığı sunumda Turizm Ağı Kurma’nın zorluklarını ve faydalarını anlatırken, Başkent Üniversitesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Zeliha Eser ise başarıda slogan, marka, imaj sembol, alt ve üstyapı faktörlerinin önemli olduğunu vurguladı.
Beğendim
0
Sevdim
0
Beğenmedim
0
Üzgün
0
İnanılmaz
0

VİDEO

SON DAKİKA

ÇOK OKUNANLAR

© 2020 www.karadenizgazete.com.tr | Karadeniz Gazetesi bir Güçlü Ticari Ve Sınai Ürünler Pazarlama Ticaret Ve Sanayi Anonim Şirketi ‘dir.

Giriş Yap