Doğu Karadeniz Turizmi İmaj ve Marka Peşinde
Yayın Tarihi: 04.01.2015 - 05:21 | Güncelleme Tarihi: 10.04.2012 - 17:06
Karadeniz Turizm Ağı Geliştirme Projesi Markalaşma ve İmaj Çalıştayı Giresunda yapıldı.
Çalıştayın açılış konuşmasını yapan Giresun Belediye Başkan Yardımcısı Ömer Cinel, Bu işbirliğini sürdürebilir kılmak için Amasya, Samsun, Ordu, Giresun, Trabzon, Rize, Gümüşhane ve Artvin illerinden gelen İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü, Belediyeler ve üniversite temsilcilerinin katılımı ile Karadeniz Turizm Ağına katılması öngörülen işletmelerin uyması gereken kuralları ve yeterlilikleri belirledik. Doğu Karadeniz Kalkınma Ajansının desteklediği bu projemizle bugün ve yarın yapacağımız çalışmalarla Marka ve Markalaşma konusunu ele alacağız. Böylece yerel yönetimlerin rekabete değil, dayanışmaya dayalı ilk turizm ağını bölgemizde daha da güçlendirmiş olacağız dedi.
Türkiye Belediyeler Birliği Proje Uzmanı Cemal Baş ise yaptığı sunumda Turizm Ağı Kurmanın zorluklarını ve faydalarını anlatırken, Başkent Üniversitesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Zeliha Eser ise başarıda slogan, marka, imaj sembol, alt ve üstyapı faktörlerinin önemli olduğunu vurguladı.