İş Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması |
Asgari Oran |
Azami Oran |
Fiyat Dışı Unsur Puanı |
H1 ENGELLEME DÜZEYİNE SAHİP TEK TARAFLI OTOKORKULUK SİSTEMİ (H1-W3-B) YAPILMASI (Malzeme Bedeli Dahil) (indirme Bölgeleri ve Geçiş Elemanları Dahil) |
26,5% |
43% |
17,5 |
H1 ENGELLEME DÜZEYİNE SAHİP TEK TARAFLI OTOKORKULUK SİSTEMİ (H1-W3-B) MONTAJI (Malzeme Bedeli Dahil) (indirme Bölgeleri ve Geçiş Elemanları Dahil) |
7% |
11% |
4,5 |
H1 ENGELLEME DÜZEYİNE SAHİP KÖPRÜ KORUYUCU OTOKORKULUK SİSTEMİ (H1-W2-B) YAPILMASI (Malzeme Bedeli Dahil) (indirme Bölgeleri, Geçiş Elemanları ve Genleşme Ekleri Dahil) |
2% |
2,75% |
1 |
H1 ENGELLEME DÜZEYİNE SAHİP KÖPRÜ KORUYUCU OTOKORKULUK SİSTEMİ (H1-W2-B) MONTAJI (Malzeme Bedeli Dahil) (indirme Bölgeleri, Geçiş Elemanları ve Genleşme Ekleri Dahil) |
0,5% |
0,7% |
0,3 |
H2 ENGELLEME DÜZEYİNE SAHİP TEK TARAFLI OTOKORKULUK SİSTEMİ (H2-W2-B) YAPILMASI (Malzeme Bedeli Dahil) (indirme Bölgeleri ve/veya Geçiş Elemanları ve Genleşme Ekleri Dahil) |
9,5% |
15% |
6 |
H2 ENGELLEME DÜZEYİNE TEK TARAFLI OTOKORKULUK SİSTEMİ (H2-W2-B) MONTAJI (Malzeme Bedeli Dahil) (indirme Bölgeleri ve/veya Geçiş Elemanları ve Genleşme Ekleri Dahil) |
2,5% |
4% |
1,75 |
H2 ENGELLEME DÜZEYİNE SAHİP KÖPRÜ KORUYUCU OTOKORKULUK SİSTEMİ (H2-W3-B) YAPILMASI (Malzeme Bedeli Dahil) (indirme Bölgeleri ve/veya Geçiş Elemanları ve Genleşme Ekleri Dahil) |
12,5% |
20,5% |
8,5 |
H2 ENGELLEME DÜZEYİNE SAHİP KÖPRÜ KORUYUCU OTOKORKULUK SİSTEMİ (H2-W3-B) MONTAJI (indirme Bölgeleri ve/veya Geçiş Elemanları ve Genleşme Ekleri Dahil) |
2,5% |
3,5% |
1,5 |
H4b ENGELLEME DÜZEYİNE SAHİP KÖPRÜ KORUYUCU OTOKORKULUK SİSTEMİ YAPILMASI VE MONTAJI (Malzeme Bedeli Dahil) (İndirme Bölgeleri ve/veya Geçiş Elemanları ve/veya Genleşme Ekleri Dahil) |
1,5% |
2% |
1 |
H4b ENGELLEME DÜZEYİNE SAHİP TEK TARAFLI OTOKORKULUK SİSTEMİ YAPILMASI VE MONTAJI (Malzeme Bedeli ve Nakliye Dahil) (İndirme Bölgeleri ve/veya Geçiş Elemanları Dahil) |
1,5% |
2% |
1 |
MOTOSİKLET KORUYUCU RAY SİSTEMİ YAPILMASI |
0,09% |
0,13% |
0,05 |
MOTOSİKLET KORUYUCU RAY SİSTEMİ MONTAJI |
0,021% |
0,029% |
0,01 |
Otokorkuluk Rayı montajı (Ral-Rg 620) |
0,3% |
0,4% |
0,2 |
Otokorkuluk Rayı Sökülmesi (Ral-Rg 620) |
2% |
3% |
1,25 |
Otokorkuluk Rayı Yapılması (RAL-RG 620) |
2% |
2,5% |
1 |
Otokorkuluk Uç Parçası Montajı (Ral-Rg 620) |
0,06% |
0,07% |
0,03 |
Otokorkuluk Uç Parçası Sökülmesi |
0,06% |
0,08% |
0,04 |
Otokorkuluk Uç Parçası Yapılması (Ral-Rg 620) (Malzeme Bedeli Dâhil) |
0,25% |
0,35% |
0,15 |
Otokorkuluk Ray Başlık Parçası Montajı |
0,025% |
0,035% |
0,01 |
Otokorkuluk Ray Başlık Parçası Sökülmesi |
0,025% |
0,035% |
0,02 |
Köprü Koruyucu Otokorkuluğu Dikmesi Montajı (RAL-RG 620) (Sigma Profilden) |
0,13% |
0,19% |
0,08 |
Köprü Koruyucu Otokorkuluğu Dikmesi Sökülmesi (Sigma Profilden) |
0,15% |
0,2% |
0,08 |
Köprü Koruyucu Otokorkuluğu Dikmesi Yapılması (Sigma Profilden) (Malzeme Bedeli Dâhil) (Plaklar ve Ankraj Dâhil) (RAL-RG 620) |
0,3% |
0,4% |
0,2 |
Otokorkuluk Reflektörü Montajı (Çift Yönlü) |
0,2% |
0,25% |
0,1 |
Otokorkuluk Reflektörü Sökülmesi (Çift Yönlü) |
0,2% |
0,25% |
0,1 |
Otokorkuluk için İki Yönlü Reflektör Yapılması (Malzeme bedeli ve Bağlantı Elemanı Dâhil) |
0,2% |
0,25% |
0,1 |
Otokorkuluk dikmesi montajı (Ral-Rg 620) (Sigma Profilden) |
0,2% |
0,3% |
0,1 |
Otokorkuluk dikmesi sökülmesi (Ral-Rg 620) (Sigma Profilden) |
0,25% |
0,3% |
0,15 |
Otokorkuluk dikmesi yapılması (Sigma Profilden) Ral-Rg 620) (Malzeme Bedeli Dâhil) |
0,6% |
0,9% |
0,4 |
Otokorkuluk U Takozu Montajı (Bağlantı Plakası Dâhil) Ral-Rg 620) |
0,09% |
0,12% |
0,05 |
Otokorkuluk U Takozu Sökülmesi (Bağlantı Plakası Dâhil) |
0,13% |
0,19% |
0,08 |
Otokorkuluk U Takozu Yapılması Ral-Rg 620) (Malzeme Bedeli Dâhil) |
0,12% |
0,17% |
0,06 |
Otokorkuluk takozu (l=480 mm) ile Ara Bağlantı parçasının (Bağlantı Plakası Dâhil) Montajı (Ral-Rg 620) |
0,09% |
0,12% |
0,05 |
Otokorkuluk takozu (l=480 mm) ile Ara Bağlantı parçasının (Bağlantı Plakası Dâhil) Sökülmesi (Ral-Rg 620) |
0,25% |
0,3% |
0,15 |
Otokorkuluk Gergi Kuşağı Montajı (Ral-Rg 620) |
0,07% |
0,9% |
0,04 |
Otokorkuluk Gergi Kuşağı Sökülmesi (Ral-Rg 620) |
0,2% |
0,25% |
0,1 |
Kısa İndirme için Açılı Ray Parçası Montajı (Ral-Rg 620) |
0,025% |
0,035% |
0,02 |
Kısa İndirme için Açılı Ray Parçası Sökülmesi |
0,035% |
0,045% |
0,02 |
3N Otokorkuluk Rayı Montajı |
0,2% |
0,25% |
0,1 |
3N Otokorkuluk Rayı Sökülmesi |
0,2% |
0,25% |
0,1 |
3N Otokorkuluk Rayı Yapılması (Malzeme bedeli Dâhil) |
1% |
1,25% |
0,5 |
3N Otokorkuluk Geçiş Elemanı Montajı |
0,021% |
0,029% |
0,01 |
3N Otokorkuluk Geçiş Elemanı Sökülmesi |
0,021% |
0,029% |
0,009 |
3N Otorkorkuluk Geçiş Elemanı Yapılması (Malzeme Bedeli Dâhil) |
0,1% |
0,14% |
0,05 |
3N Otokorkuluk Dikmesi Montajı (L=2400 mm, C150 Profilden) |
0,2% |
0,25% |
0,1 |
3N Otokorkuluk Dikmesi Sökülmesi (L=2400 mm, C150 Profilden) |
0,2% |
0,25% |
0,1 |
3N Otokorkuluk Dikmesi Yapılması (L=2400 mm, C150 Profilden) (Malzeme bedeli Dâhil) |
0,5% |
0,7% |
0,3 |
3N Otokorkuluk Takozu ile Bağlantı Plakası Montajı (C350 Profilden) |
0,05% |
0,06% |
0,03 |
3N Otokorkuluk Takozu ile Bağlantı Plakası Sökülmesi (C 350 Profilinden) |
0,05% |
0,06% |
0,03 |
3N Otokorkuluk U Kirişi Montajı |
0,05% |
0,06% |
0,03 |
3N Otokorkuluk U Kirişi Sökülmesi |
0,3% |
0,4% |
0,2 |
3N Otokorkuluk U Kiriş Takozu Montajı (U 106 Profilden) |
0,011% |
0,019% |
0,001 |
3N Otokorkuluk U Kiriş Takozu Sökülmesi (U 106 Profilden) |
0,09% |
0,13% |
0,05 |
3N Köprü Koruyucu Otokorkuluk Dikmesi Montajı (L=994 mm, C 150 Profilden) |
0,4% |
0,5% |
0,2 |
3N Köprü Koruyucu Otokorkuluk Dikmesi Sökülmesi (L=994 mm, C 150 Profilden) |
0,4% |
0,5% |
0,2 |
3N Köprü Koruyucu Otokorkuluk Dikmesi Yapılması (L=994 mm, C 150 Profilden) (Malzeme bedeli Dâhil) |
0,4% |
0,5% |
0,2 |
Otokorkuk Rayı Düzeltmesi (A ve B Tipi) |
0,2% |
0,25% |
0,1 |